Happy New Year!

7:26 PM


Hope it's not too late to wish all of you, Happy New Year!
Time to reflect on the past and to move forward..

Alhamdulillah, syukur yang infiniti kerna masih diberi peluang oleh Allah utk bernafas hingga ke hari ni, jantung masih bisa berdegup, nadi masih bisa berdenyut... dan yg paling penting masih dpt mengecap nikmat iman dan islam, insya Allah.

Dah lama rasanya blog ni sepi dan ditinggalkan. Fuuhh...Fuuhh...Fuhh.. habuk dah setebal seinci ni. =D bila internet laju, baru bersemangat untuk buat housekeeping di blog ni.

Year 2010, a year with a lot of ups and downs, tahun yang banyak memberikan kesan pada saya, mungkin merubah diri ini juga secara tidak lansung. smg perubahan itu, perubahan yang bisa mematangkan dan mendewasakan diri... tahun 2011 dan seterusnya yang bakal ditempuh, smg Allah berikan kekuatan jiwa dan keteguhan hati untuk mengemudi kehidupan dalam linkungan syara'. amin...

juz wanna end this post by sharing my favourite quotation, by Robert T.Kiyosaki:

"God gave us a right foot and a left foot. God did not give us a right foot and a WRONG foot. Humans make progress by first making a mistake to the right and then making a mistake to the left. People who think they must ALWAYS BE RIGHT are like people with only a right foot. They think they are making progress, but they usually wind up going in circles.."

Bring on the New Year. Cheers!

You Might Also Like

0 comments